Monday, July 06, 2009

i'm a very serious girl

i'm a serious girl.
i eat kfc seriously...


i drink limao ice seriously too.



i'm very serious in everything....
what i said i really mean it.
i using my heart to make a friend
not the superficially fake face.
don't make me hate you like what you did to somebody else.
cause i don't think you deserve that.
peace!

*fyi, i take french course but im still a level 1 student only.
do mind me if i did any mistake in my french,
but i'm using a translator to translate it. ;p
coz i'm lazy to THINK!

savez-vous orthographier trahi ?
non, je ne pense pas que vous comprenez la signification de elle.
les gens me demandent que pour ne pas croire toi mais moi faire.
finir vers le haut, je me sens que le regret et moi estiment que je devrais choisir de les croire, pas vous.
mon coeur pleut, vous a apporté tout ceci pour moi.
merci !


No comments: